Дистанційне навчання

 Продовжуємо навчання
25.05. (понеділок)
8-А клас
Підсумкова контрольна робота .Подавайте повний розв’язок, а не відповідь. Останній день здачі 27.05(середа)
Запитання 1
1. Знайдіть гіпотенузу прямокутного трикутника, катети якого дорівнюють 3 см і 6 см
Запитання 2
2. Знайдіть площу прямокутника, ширина й довжина якого дорівнюють 4 см і 8 см
Запитання 3
3. Знайдіть суму кутів опуклого восьмикутника
Запитання 4
4. Один із кутів прямокутної трапеції дорівнює  45°. Обчисліть площу даної трапеції, якщо її основи дорівнюють 4 см і 8 см
Запитання 5
5. Знайдіть площу прямокутного трикутника, якщо один із його катетів дорівнює 2 см, а гострий кут - 45°
Запитання 6
Одна із сторін паралелограма вдвічі менша, ніж інша, а його периметр дорівнює 36 см. Знайти більшу сторону паралелограма.
Запитання 7
У колі з центром у точці О побудовано центральний кут ОАВ =160°.
Чому дорівнює вписаний кут АКВ, який спирається на ту саму дугу?
Запитання 8
Сторони трикутника АВС дорівнюють 8 см, 10 см, 14 см. Знайти периметр трикутника, сторони якого є середніми лініями трикутника АВС.
Запитання 9
Обчисліть: (2√3−√17)(√17+2√3).
Запитання 10
Порівняйте числа а=3√5 і в=4√3.
 Запитання 11
Розвяжіть рівняння: 2х+9х −5=0
Запитання 12
Розвяжіть рівняння: х2 −3х −18=0 за теоремою Вієта
Запитання 13
Знайдіть добуток коренів рівняння х2 +3х−4=0
Запитання 14
На зупинці з тролейбуса вийшло 15 пасажирів, а ввійшло 8. На другій зупинці вийшло 6 пасажирів і ввійшло12. Скільки пасажирів було в тролейбусі до першої зупинки, якщо після другої зупинки їх стало 31? (задача з підручника 5 класу)
Запитання 15
Знайдіть  значення функції y = 2x – 4 при x = 3
Запитання 16
Функція задана формулою y = 3/х. Назвіть область її визначення.








20.05 (середа)


тема "Середнє арифметичне" (п.36 стор 232). Подивіться відео урок за посиланням https://www.youtube.com/watch?v=sk4lam7F0LU Виконайте № 1048
========================================
9-А клас
Підсумкова контрольна робота
=======================================
8-А клас
Тема. Розв'язування рівнянь, які зводяться до квадратних.
Передивіться сьогоднішній онлайн урок або відео урок за посиланням   https://www.youtube.com/watch?v=3TYUu1cc9Fk

Ви зможете одержати 12 балів, якщо зробите 2 і з рівняння ( з онлайн уроку ) іншим способом : в 2 потрібно скористатися рівністю дробів з однаковими знаменниками, а в 3-му- коли звичайний дріб  дорівнює одиниці.

19.05.
9-А клас

Підсумкова контрольна робота. Термін здачі  до 23.05 (субота) включно. Подавати повний розв’язок кожного завдання.
Запитання 1
Обчисліть значення виразу ((0,3)3)4: (0,3)9
 Запитання 2
Знайти значення функції у = х2+5х+4 у точці х0 = - 2.
Запитання 3
Знайдіть найменший розв'язок нерівності х2- 5х - 14 ≤ 0.
Запитання 4
Сторона правильного трикутника дорівнює 2√3 см. Знайти радіус кола, вписаного в трикутник.
Запитання 5
Знайти довжину кола, якщо його радіус на 5/π см менший від діаметра.
Запитання 6
Знайти знаменник геометричної прогресії , якщо в1 = - 4,
в6= - 0,125
Запитання 7
Знайти суму перших 8 членів арифметичної прогресії, якщо
а= - 15, d = 5.
Запитання 8
При паралельному перенесенні точка А(-7;10) переходить у точку А1(-3;6). Знайти координати точки В1, у яку переходить точка В(4;-5) за такого паралельного перенесення.
Запитання 9
Знайти відстань між точками А (7;4) і В(3;-4).
Запитання 10
Розв'яжіть рівняння (х2- 6х + 8) ∕ (х2- 4х + 4) = 0.
Запитання 11
У трикутнику АВС А = 60°, В = 75°, АВ= 2√3.Знайти сторону
ВС.
Запитання 12
Із 30 учнів класу на уроці присутні 27. Який відсоток учнів класу становлять відсутні?
=======================================================
5-Б клас
Тема уроку. Розвязування задач на відсотки. Перший тип задач: знаходження відсотків від числа. Наприклад, знайти 35% від числа 120=?. 35% записуємо десятковим дробом. Це 0,35. 0,35*120=42. Другий тип задач:знаходження числа за його відсотком: 35% від невідомого числа =140; 0,35 *Х=140; Х=140:0,35; Х=400. Третій тип: знаходження відсоткового відношення чисел: одне з чисел (про яке запитують) ділимо на друге і множимо на 100%. Наприклад, у класі 30 учнів. В школі присутні 27 учнів. Який % учнів присутні в школі? 27:30*100=90%. Розвяжіть
Запитання 1
Друзі зібрали 40 білих грибів, а Діма 20% усіх зібраних грибів. Скільки Діма зібрав грибів?
Запитання 2
Засіяли 65% поля, що становить 325 га. Знайдіть площу вказаного поля.
Запитання 3
Проїхали 35% шляху, що становить 175 км. Знайдіть довжину всього шляху.
Запитання 4

Зібрали 72 кг яблук, 18 кг з них –це сорт « Антонівка». Який відсоток «Антонівки» зібрали?
=====================================================
8-А клас
Тема уроку. Розв'язування прямокутних трикутників.
Прегляньте відео урок за посиланням
 Розв'яжіть задачу: Розв'яжіть прямокутний трикутник, гіпотенуза якого 10 см, а один з гострих кутів 40 градусів.
========================================================
18.05.(понеділок)
9-А клас(алгебра)
Продовжуємо повторення. Розв'язування задач складанням систем рівнянь з двома змінними.


Як розв'язати задачу, склавши систему рівнянь
з двома змінними
1. Виділяємо в умові задачі дві невідомі величини (шукані або ті, через які можна виразити шукані величини) і позначаємо їх буквами х і у.
2. За умовою задачі складаємо два рівняння зі змінними х і y.
3. Розв'язуємо систему цих рівнянь.
4. Розтлумачуємо знайдені розв'язки відповідно до умови за­дачі. Записуємо відповідь.

Розв'яжіть задачу:Периметр прямокутного трикутника 40 см,а його гіпотенуза 17 см. Знайдіть катети прямокутного трикутника та його площу.
====================================
5-Б клас
Тема уроку. Розв'язування задач на відсоткове відношення чисел.
Подивіться мультфільм за посиланням:
https://www.youtube.com/watch?v=ItMe4P8b2Zw


Розв'яжіть задачі:  1) У класі 30 учнів. 12  з них -дівчатка.Який відсоток дівчаток в класі?
2) На скільки відсотків виконав план робітник, якщо при нормі 60 деталей він виготовляв 90 деталей?
Розв'язок надішліть.
====================================
8-А клас
Тема уроку.Задачі на розкладання квадратного тричлена на лінійні множники.
Передивіться сьогоднішній онлайн урок та виконайте завдання 
Побудуйте графік функції : У=( Х2 -6Х +5) : (Х-1) для спрощення замініть ділення рискою дробу.


15.05.(п'ятниця) 
9-А клас (алгебра)
Продовжуємо повторення. Розв'язування систем рівнянь з двома змінними.
Перегляньте відео уроки та презентацію ( за посиланням)
https://www.youtube.com/watch?v=xd17RgONXAA

https://www.youtube.com/watch?v=Z2-cxaF6DXU

https://thepresentation.ru/matematika/sistemi-r%D1%96vnyan-%D1%96z-dvoma-zm%D1%96nnimi

Розв'яжіть систему двох рівнянь : Х=У +2
                                                         У2- 2ХУ = 3
=======================================================

 5-Б клас.

Тема. Розв'язування задач на відсотки.
Виконайте завдання.
1. У класі 75% дівчаток. Скільки дівчат, якщо всього у класі 24 учні?
2.У класі 18  хлопців, що становить 60% усіх учнів класу. Скільки учнів у класі?
3. У класі 10% учнів мають початковий рівень знань з математики, 30% мають середній рівень, а 18        учнів мають достатній рівень. Скільки учнів у класі?
4. Знайдіть 5% від значення виразу (30 – 8,4):3
5. Знайдіть число, 25% якого дорівнюють кореню рівняння  :    х – 1 =17



14.05.(четвер)
5-Б клас
Тема .Знаходження числа за його відсотком (другий урок).
Зразок розв'язування таких задач:
Задача. За контрольну з математики в п'ятому класі оцінку «5» отримали четверо учнів,
що становить 16% від всіх учнів класу. Скільки учнів у класі? 

У задачі треба знайти таке число, 16% якого дорівнюють 4.
Позначимо невідоме число за x, тоді отримаємо рівність:
16% від x=40,                                                                                                        0,16 ·x=40,
Х=40 : 0,16
Х=25 
Відповідь: у класі 25 учнів.
Домашнє завдання. Надішліть.

Задача 1. Цукровий буряк містить 15% цукру. Скільки цукру можна одержати з 200 ц буряка ?

Задача 2. З молока виходить 10 % сиру. Скільки можна одержати сиру з 500 кг молока?
=====================================
9-А(геометрія)

 Тема уроку.Задачі по темі гомотетія.Перетворення подібності. Передивіться сьогоднішній онлайн урок по цій темі .Там вчитель розвязував № 20.25 з вашого підручника. Ваше завдання: № 20.26 (стор.196) Надішліть.





====================================

8-А клас(геометрія)


Тема. Робота з чотиризначними математичними таблицями Брадіса (перейдіть за посиланням)
https://cubens.com/uk/tables-and-formulas/table-trigonometric-functions/table-Bradisa
=======================================================

13.05.(середа)
5-Б клас. Факультатив з математики.
Перегляньте мультфільм за посиланням
=============================================================
8-А клас (алгебра)

Передивіться сьогоднішній онлайн урок "Розкладання квадратного тричлена на множники" або відео урок за посиланням 

https://www.youtube.com/watch?v=mA_uBoaxnuI

Виконайте № 728 (1,6). Надішліть.
============================================================


9 - А клас
Продовжуємо повторення. Розв'язування систем рівнянь з двома змінними.(Матеріал вивчався у 7 класі)
1) графічний спосіб
https://www.youtube.com/watch?v=efUFkT6A60s

2) спосіб додавання
3) спосіб підстановки

Виконайте № 12.50 (4 завдання) любим способом. Надішліть.
================================================
                                                                       12.05
5-Б клас
Тема уроку. Знаходження числа за його відсотком. 
Передивіться відео урок за посиланням

Щоб знайти число за його відсотком, працюємо за зразком.
Наприклад, знайти число, 25% якого дорівнює 38. Позначимо число, яке потрібно знайти через Х та запишемо % у вигляді десяткового дробу.
0,25 від Х =38. Замінемо слово від дією множення та розв'яжемо отримане рівняння.
0,25 * Х= 38
Х = 38 : 0,25
Х= 152 
Відповідь: 152 
Дом. завдання № 1108.
=================================
8-А клас
Продовжуємо попередню тему:  
( здайте "борги")
"Розв'язування прямокутних трикутників"
Перегляньте презентацію за посиланням.
https://naurok.com.ua/prezentaciya-rozv-yazuvannya-pryamokutnih-trikutnikiv-47404.html
Розв'яжіть тести. Відповіді надішліть.

1. Висота, проведена до гіпотенузи, ділить трикутник на три подібних трикутника
А) так; Б) ні
2. Гіпотенуза більша за будь-який катет
А)так; Б) ні.
3. Якщо гострий кут одного прямокутного трикутника дорівнює гострому куту другого прямокутного трикутника, то синуси цих кутів рівні
А) так; Б) ні
4. Катет прямокутного трикутника менший за гіпотенузу, тому синус і косинус гострого кута не більші за 1
А) так; Б) ні
5. Катет дорівнює добутку гіпотенузи на синус прилеглого до нього кута
А) так; Б) ні
6. Розв'язати прямокутний трикутник означає знайти його всі сторони і кути за відомими сторонами і кутами
А) так; Б) ні
7. Квадрат висоти прямокутного трикутника, проведеної до гіпотенузи, дорівнює добутку проекцій катетів на гіпотенузу
А) так; Б) ні
8. Квадрат катета дорівнює добутку гіпотенузи і проекції цього катета на гіпотенузу
А) так; Б) ні
9. Основна тригонометрична тотожність має вигляд: ( запишіть)
10. Тангенс - це відношення прилеглого кута до протилежного
А) так; Б) ні
11. Гіпотенуза дорівнює відношенню катета до синуса протилежного йому кута
А) так; Б) ні
12. Синус 300 дорівнює 0,5
А) так; Б) ні
=======================================================

 9-А клас (геометрія)
Тема уроку. Перетворення подібності. Гомотетія.
Передивіться сьогоднішній онлайн урок або відео урок за посиланням https://www.youtube.com/watch?v=Je2yYEQYl3g

Завдання: 1) побудуйте трикутник, гомотетичний даному з коефіцієнтом 3;
2) побудуйте трикутник, гомотетичний даному з коефіцієнтом 0,5. Малюнки надішліть.
====================================================
7.05.(четвер)
5-Б клас
Продовжуємо вивчення теми "Знаходження відсотків від числа". Працюємо за попередньою схемою.
Передивіться сьогоднішній онлайн урок  та виконайте задачі.
1) Площа садової ділянки становить 450 кв.м. Будинок займає 15% цієї площі. Яку площу займає будинок?
2) У класі 35 учнів. З них 60% хлопчики. Скільки у класі дівчаток?
3) У магазин завезли 800 кг апельсин. Першого дня продали 45% товару. Скільки кг залишилося ще продати?
Розв'язок надішліть.
=====================================
9-А клас (геометрія)

Передивіться сьогоднішній онлай урок "Розвязування задач на базові перетворення" та презентацію за посиланням 
https://naurok.com.ua/prezentaciya-do-uroku-geometrichni-peretvorennya-130811.html
 Виконайте вправу "Художники" ( 22 слайд запропонованої презентації) та надішліть.

=====================================
8-А клас
Продовжуємо попередню тему: "Розв'язування прямокутних трикутників"
Розв'яжіть задачі : 1) Задані катети прямокутного трикутника 8 см і 15 см. Знайти гіпотенузу та синуси гострих кутів.
2) Знайти синус, косинус і тангенс гострих кутів єгипетського трикутника.
Розв'язки надішліть.
=======================================




6.05.(середа)
9-А клас (алгебра)
Тема.Розвязування квадратичних нерівностей методом інтервалів.

Зразки передивіться за посиланням https://www.youtube.com/watch?v=HasRZrdgXIQ. Перегляньте презентацію за посиланням 
https://naurok.com.ua/prezentaciya-rozv-yazuvannya-kvadratichnih-nerivnostey-9-klas-59539.html
  Виконайте завдання, які знаходяться на 9 слайді (з 1 варіанта а і б та з 2 варіанта а і б).
====================================
5-Б клас. Факультатив з математики.
Перегляньте мультфільм за посиланням

https://www.youtube.com/watch?v=gmSSrujrigA

=====================================
8-А клас

 Сподіваюсь, що ви сьогодні дивились гарний онлай урок "Квадратний тричлен та його корені". У підручнику це п.21 стор.166. Виконайте № 726 (1,3,4) та надішліть. 

===================================


5.05. (вівторок) 
9-А клас (геометрія)
Передивіться сьогоднішній онлайн урок "Центральна симетрія та поворот" або відео урок за посиланням
https://www.youtube.com/watch?v=68zHkAAWrRo


п.19 ( стор 175) підручник. Завдання : побудуйте довільний трикутник. Задайте точку (центр симетрії). Побудуйте трикутник, симетричний даному відносно цього центра. Надішліть.
=======================================================
5-Б клас
Тема. Знаходження відсотків від числа.
Правило.Щоб знайти відсоток від заданого числа, треба відсотки перетворити у десятковий дріб і помножити цей дріб на задане число.
Наприклад, знайти 24 % від числа 150. 
Складаємо таку схему:   24% від числа 150 = ?
                                             0,24 * 150 =36.
Завдання : 1) знайти 35 % від числа 38; 2) 125% від числа 64;
3) 2% від 78; 4) 13% від 65; 5) 12 % від 75; 6) 200% від 78.
====================================
8-А клас (геометрія)

Тема уроку. Розв'язування прямокутних трикутників.

Передивіться онлайн урок за посиланням
https://www.youtube.com/watch?v=sdgB3M9EVrE
Запам'ятайте та запишіть у зошит.
Розвязати прямокутний трикутник означає знайти всі його сторони (гіпотенузу та два катети) та всі його кути.

Один з кутів рівний 90 градусів, а сума двох інших гострих кутів теж рівна 90 градусів.

При розв'язуванні прямокутних трикутників  можна використовувати теорему Піфагора та тригонометричні функції синус, косинус, тангенс.


Задача : розв’язати  прямокутний трикутник, якщо його гіпотенуза рівна 18 см, а один з гострих кутів 30°. 
Розв’язання: сума гострих кутів 90°, тоді другий гострий кут 90° - 30°=60°.Проти кута 30° лежить катет, який рівний половині гіпотенузи. Отже, якщо с= 18 см, то а=9см. за теоремою Піфагора                                                                                       92 + в2 =182                                                                                                                                                
 В2= 182 – 92
В2=(18-9)·(18+9)
В2=9·27
В2=9·9·3


В=                       
Дом .завдання: розв'язати прямокутний трикутник,якщо його катет 6 см, а гострий кут 45 градусів.
====================================
4.05. ( понеділок)
5-Б клас
Тема уроку. Відсотки. Передивіться сьогоднішній онлайн урок, який транслювався по 112 каналу або відео урок за посиланням
https://www.youtube.com/watch?v=zx4DSTNlFV0
Виконайте № 1074 ,1076 та надішліть
====================================
9-А клас(алгебра)
Тема уроку. Повторення. Розвязування лінійних нерівностей.
https://www.youtube.com/watch?v=tekLbUE2mi8

Виконайте завдання 1,2,3,4 варіанта 1 за посиланням
======================================================
8-А клас (алгебра)
Тема уроку. Застосування теореми Вієта до розв'язування вправ і задач.
Перегляньте сьогоднішній онлайн урок  або відео урок за посиланням  
https://www.youtube.com/watch?v=mt5tZRYSAdE
Виконайте завдання та надішліть



1. Не розв'язуючи рівняння, знайдіть суму і добуток його коренів:
а) х2 + 17х – 38 = 0; б) 3х2 + 8х – 15 = 0
2. Число 8 — корінь рівняння
    х2 + рх – 16 = 0. Знайдіть р і другий
    корінь рівняння
 ======================================================

30.04. (четвер)
5-Б клас.
Тема. Розвязування задач на всі дії з  десятковими дробами.

Виконайте № 1012 і № 1013.
=======================================
8-А клас

Тема уроку "Тригонометричні функції гострого кута прямокутного трикутника".  ( 2 урок) Передивіться відео урок за посиланням
У зошит запишіть основні формули та розберіться з виконаними там завданнями.
====================================
9-А клас (геометрія)
Тема.Осьова  симетрія. Перейдіть за посиланням
Підручник п.18.
========================================================


29.04.(середа)
8-а клас
Тема. Розв’язування квадратних рівнянь за теоремою Вієта.
Слід усвідомити, що за цією теоремою розв’язуються  тільки зведені квадратні рівняння, тобто такі, в яких перед  х2 немає ніякого числа( ми можемо записати 1х2). Тоді, сума коренів такого рівняння Х1 + Х2 = - В (тобто, другому коефіцієнту з протилежним значенням). А добуток цих же коренів дорівнює вільному члену:
Х1· Х2 = С.  За цією теоремою корені можна вгадати. Починати потрібно з добутку, підбираючи цілі числа ( натуральні і їм протилежні). Будемо розв’язувати за теоремою Вієта № 697.
 8)1Х2 – 3Х – 18=0; а=1; в=-3; с= -18 .Рівняння зведене.
Отже, Х1 + Х2 = -(-3)=3
             Х1 · Х2 = -18.

Добуток чисел 3 і 6 рівний 18. Щоб сума була 3, а добуток -18 це мають бути числа 6 і -3. 6+ (-3)=3, а                     6·(-3)=-18. Отже, Х1= -3,а Х2 =6. Виконайте за таким зразком приклади 1 і 5.
==========================================================






28.04.(четвер)
8-А клас (геометрія)
Тема уроку "Тригонометричні функції гострого кута прямокутного трикутника". Передивіться відео урок за посиланням    https://www.youtube.com/watch?v=a6R1XTqknP8. Перегляньте також презентацію https://naurok.com.ua/prezentaciya-sinus-kosinus-tangens-gostrogo-kuta-pryamokutnogo-trikutnika-33418.html. У зошитах виконайте необхідний малюнок та запишіть означення і формули для обчислення  синуса, косинуса, тангенса і котангенса.
===================================
9-А клас

Тема уроку."Геометричні перетворення. Переміщення і паралельне перенесення" . (підручник п.17 стор 157 -162).Передивіться відео урок за посиланням https://www.youtube.com/watch?v=jTZR-lR5qsE та сьогоднішній онлайн урок bit.ly/USO9class. А також пергляньте презентацію https://naurok.com.ua/prezentaciya-paralelne-perenesennya-9-klas-105796.html

=======================================
 5-Б клас
Сподіваюсь, що ви сьогодні дивилися гарний онлайн урок "Арифметичні дії з десятковими дробами".Якщо ні, то подивіться його у запису 5 клас – bit.ly/USO5class. Дом. завдання № 1008 ( рівняння 1,5,7).

Рівняння розв'язуємо за зразком:


16 ·(4·х – 3,4 ) = 6,08
4·Х – 3,4 = 6,08 : 16
4·Х= 0,38
Х= 0,38 : 4

Х= 0,945
=======================================
27.04.
9-А клас (алгебра)
Тематична атестація "Арифметична і геометрична прогресії"


Виконайте запропоновані вам завдання та надішліть розв'язок
Запитання 1
Продовжіть ряд: 5; 9; 13; ...  варіанти відповідей : а)15; б)20; в)17; г)21.
 Запитання 2
У арифметичній прогресії перший член дорівнює -8, різниця дорівнює 12. Знайдіть шостий член прогресії.
варіанти відповідей: а)42; б)52;в)40;г)64.
 Запитання 3
Перший член геометричної прогресії дорівнює 1/4, другий 2. Знайдіть знаменник геометричної прогресії.
варіанти відповідей: а)2; б)16 ;в)8;г) 1/8
Запитання 4
Шостий член арифметичної прогресії 18, різниця дорівнює -3. Знайдіть перший член прогресії.
варіанти відповідей: а)21; б)33;в)15; г)24.
 Запитання 5
У арифметичній прогресії перший член дорівнює -5, різниця 8. Знайдіть суму перших десяти членів даної прогресії.
варіанти відповідей : а)240; б)280; в)310; г)360.
 Запитання 6
Четвертий член арифметичної прогресії 26, шостий дорівнює 42. Знайдіть п'ятий член прогресії.
варіанти відповідей: а)34; б)30; в)32; г)38
 Запитання 7
П’ятий член геометричної прогресії дорівнює 324 , знаменник дорівнює: –3.
Знайдіть перший член прогресії.
Розв’яжіть та запишіть відповідь:
 Запитання 8
Дано арифметичну прогресію: 4,2; 3,4; 2,6; ... Починаючи з якого номера члени
прогресії від’ємні числа?
Розв’яжіть та запишіть відповідь:
Запитання 9.
Геометрична прогресія задається формулою загального члена
вn = 0,5 · 2n+1. .Знайдіть шостий член прогресії.
Розв’яжіть та запишіть відповідь:

Запитання 10
Сума членів арифметичної прогресії задається формулою Sn = 3n2 – n .
Знайдіть різницю прогресії. Розв’яжіть та запишіть відповідь:
=========================================================
                                                                    8-А клас

Алгебра. Тема. Розв'язування зведених квадратних рівнянь за теоремою Вієта. Передивіться  прекрасний сьогоднішній онлайн урок. На YouTube-каналі МОН також працюють окремі списки відтворення для кожного класу:8 клас – bit.ly/USO8class. Опрацюйте по підручнику п.20 (стор.157). Теорему Вієта словами, а тоді формулами запишіть у зошит. Розв'яжіть  рівняння, розміщені на блозі.
=========================================================
5-Б клас
 Сподіваюсь, що ви сьогодні дивилися гарний онлайн урок "Арифметичні дії з десятковими дробами".Якщо ні, то подивіться його у запису 5 клас – bit.ly/USO5class. Дом. завдання № 1003.
==================================

24.04.(п'ятниця)
9-А клас (алгебра)
Узагальнення знань по темі "Арифметична і геометрична прогресії". Перегляньте презентацію 
======================================
5-Б клас
Тема. Округлення десяткових дробів.
Передивіться сьогоднішній онлайн урок по даній темі.
Опрацюйте п.30. стор.200. Правило запишіть у зошит.
Виконайте завдання 1-6 з варіанта 1 за посиланням
https://naurok.com.ua/samostiyna-robota-5-klas-okruglennya-desyatkovih-drobiv-dodavannya-ta-vidnimannya-desyatkovih-drobiv-94819.html

=====================================
23.04. (четвер)
5-Б клас
Тема. Розв'язування вправ на всі дії з десятковими дробами.
Пригадати порядок виконання дій: 1) в дужках, якщо вони є; 2) множення і ділення; 3) додавання і віднімання.
Виконати № 922 та надіслати ( дії виконувати в стовпчик
====================================
  8-А клас (геометрія)
Аналіз тематичної атестації

=====================================

9-А клас(геометрія)

Аналіз тематичної атестації

=====================================



22.04.(середа)
5 - Б клас
Факультатив з математики

https://www.youtube.com/watch?v=E0VE3g5LfTc
Передивитись цей мультфільм "Ділення дес. дробів"
========================================
                                           8-А клас(алгебра)
Тема. Розв'язування квадратних рівнянь з додатковими обмеженнями.


Завдання: розібратися  по підручнику(завдання там розв'язані) з прикладом 4 на стор.173 та прикладом 2 на стор.151. Запишіть у зошит ( надсилати не потрібно). Ви зможете одержати 12 балів, якщо передивитесь сьогоднішній онлайн урок і  дасте відповідь на запитання : які помилки в записах рівнянь допустив вчитель?
===========================================================
9-А (алгебра)
Узагальнення знань по темі "Арифметична і геометрична прогресії". Перегляньте презентацію https://naurok.com.ua/prezentaciya-do-pidsumkovogo-uroku-po-temi-arifmetichna-i-geometrichna-progresi-13197.html. Запишіть у зошити всі необхідні формули (слайд Теоретичний блог). Спробуйте пройти тести  на блозі. Це допоможе вам підготуватися до тем. оцінювання.



1. Яка з наведених послідовностей є арифметичною прогресією? *
А) - 1;3;5;8; б) -2;-2;-2;-2 в)-14;17;20;22 г) 1;-1;2;-2
2.Знайдіть різницю арифметичної прогресії 8; 3; -2; -7; ... *
А) - 5; б ) 5; в) - 8; г )- 3
3.Знайдіть перший член арифметичної прогресії, якщо п'ятий член цієї прогресії дорівнює 35, а d=6 *
А) - 10; б)  11; в) - 5; г) - 15
4.Дано арифметичну прогресію. Знайдіть п'ятий член цієї прогресії, якщо перший - дорівнює 6, а d=-4 *
а ) -14; б)  10; в ) -12; г ) -10
5.Знайдіть суму перших п'яти членів арифметичної прогресії, якщо її перший член дорівнює 3, а різниця дорівнює -2. *
а ) -4; б )- 20; в ) -5; г ) - 10
6.Знайдіть під яким номером стоїть число 29, якщо воно є членом арифметичної прогресії, у якої перший член дорівнює 5, а різниця дорівнює 3. *
А) - 8; б)  9; в ) 7; г) - 10
7.Знайдіть суму десяти перших членів арифметичної прогресії, якщо її перший член дорівнює - 6, а четвертий дорівнює 2,4 *

8.Який номер має перший від'ємний член арифметичної прогресії 10,5; 9,8; 9,1; .... *

Ваша відповідь
9.Знайдіть номер члена арифметичної прогресії 9,3; 9,7; 10,1; ..., який дорівнює 14,9 *
Ваша відповідь
10.Знайдіть суму всіх трицифрових чисел, що кратні 7. *
свій варіант відповіді

21.04.
5-Б клас.
Тема.Знаходження числа за його десятковим дробом.
Запишіть у зошити :


Для знаходження десяткового дробу від числа складаємо таку схему :
Наприклад, знайти 0,15 від числа 240=? Замінимо слово  від дією множення і обчислимо вираз:
                                      0,15 · 240=36
Тобто, щоб знайти десятковий дріб від числа, треба цей дріб помножити на задане число.
Для знаходження число за його десятковим дробом складаємо таку схему :
Наприклад, знайти число  0,25 якого рівне 12. В даному випадку число невідоме, позначимо його через Х.                   0,25 від Х=12. Замінимо слово від на дію множення та розв’яжемо рівняння:
                                  0,25 · Х= 12
                                   Х= 12: 0,25
                                    Х=48
Тобто, щоб знайти число за його дробом, треба задане число поділити на цей дріб.

Запишіть це у зошит та за цією схемою виконайте №998, 100 та надішліть.
=======================================================
                                                     9-А та 8-А здати тем. атестацію.
========================================


16.04.
9-А клас ( геометрія)
Аналіз тематичної атестації "Правильні многокутники"


https://svitppt.com.ua/matematika/pravilni-mnogokutniki1.html
========================================================
8-А клас ( геометрія)
Тема. Площі многокутників.Урок узагальнення знань.
Виконати тести вам допоможе дана презентація

http://www.myshared.ru/slide/1139779/
======================================

15.04.
8-А клас(алгебра)
Тема: «Найпростіші задачі, що зводяться до розв’язання квадратних рівнянь»
Запишіть у зошити алгоритм розв’язування задач:
1.позначити одне з невідомих через х;
2. встановити відповідність між цим невідомим та іншими;
3.скласти рівняння ( за умовою задачі);
4.привести його до квадратного: розкрити дужки, перенести всі доданки вліво, звести подібні доданки;
5.розвязати одержане квадратне рівняння;
6.перевірити, чи розв’язок рівняння є розв’язком задачі;

7.записати відповідь.
Зразок виконання
                                                  №643.
Позначимо перше натуральне число через х, тоді друге (х+1), тому що за умовою числа послідовні.
х·(х+1) – добуток чисел; х+(х+1)=2х+1 – сума чисел.
За умовою задачі:х·(х+1)-(2х+1)=89
                                  Х2+х-2х-1-89=0
                                  1х2 -1х-90=0
а=1; в=-1;с=-90
Д=в2-4ас=(-1)2-4·1·(-90)=1+360=361
Корінь з дискримінанта - це корінь з 361.Він рівний 19.
Х1= -9( не зад. умову, бо не є натуральним);
Х2= =10. Х рахуємо за формулою.

Отже, перше число 10, а друге 11.
Дом. завдання № 642.
=============================================
                                        5-Б клас                                                                   Факультатив з математики ( за окремим планом).На вайбері.
=============================================

  9-А

Тема. Сума членів геометричної прогресії. Практика у 

розв'язуванні задач.

Передивитись онлайн урок. Знайти помилку, допущену вчителем при обчисленні в першій задачі.
=============================================








14.04.2020
9-А клас ( геометрія)
Тематична атестація по темі "Правильні многокутники"
Завдання для тематичної атестації по темі «Правильні многокутники»
Задача 1(запитання не переписувати) 4 б
1. Який многокутник називають правильним?
2. Яку іншу назву має правильний трикутник?
3. Яку іншу назву має правильний чотирикутник?
4. Навколо якого правильного многокутника можна описати коло?
5. У який правильний многокутник можна вписати коло?
6. Як розташовані по відношенню один до другого центри вписаного описаного кіл правильного многокутника?
7. Що називають центром правильного многокутника?
8. Який вигляд мають формули радіусів вписаних і описаних кіл правильного n-кутника? трикутника? чотирикутника? шестикутника?
Задача 2.( 2б)
Знайдіть кути правильного n-кутника, якщо:
1) n = 6;
2) n = 9;
3) n = 15.
Задача 3.(2 б)
Чи існує правильний многокутник, кут якого дорівнює:
1) 140°;
2) 150°?Скористайтеся формулою для обчислення кута правильного многокутника, наведеною в теоретичній частині. Складіть рівняння для обчислення кількості сторон. Чи є його розв`язок цілим числом?
Задача 4.( 2б)
Висота правильного трикутника дорівнює 15 см. Чому дорівнює радіус:
1) описаного кола;
2) вписаного кола?
За висотою знайдіть сторону правильного трикутника.
Задача 5. (2 б)        Сторона правильного многокутника дорівнює a, радіус описаного кола дорівнює R. Знайдіть радіус вписаного кола.
======================================
5-Б клас
Тема.Ділення дес. дробів на натуральне число.
Передивіться онлайн урок по цій темі , виконайте №975 та надішліть розв'язки ( виконувати в стовпчик).
=======================================
8-А клас(геометрія)
Площі многокутників
Пройдіть тести та надішліть результат

1.
Площа прямокутника дорівнює 27 см2, одна з його сторін дорівнює 3 см. Знайдіть довжину другої сторони
а)        30 см; Б)9; В)24; г) 12 см
2.
Периметр квадрата дорівнює 32 см. Знайдіть площу квадрата, Укажіть значення в см2
а) 8; б)64; в)16; г)256
 3.
Знайдіть гіпотенузу прямокутного трикутника, якщо його площа дорівнює 40 см 2, а висота, проведена з вершини прямого кута, дорівнює  8 см
а) 10 см; б)5 см; в)20 см; г) 15 см
4.
Сума кутів опуклого шестикутника дорівнює .... Значення величини укажіть в градусах.
а)360; б)540; в)720; г)1080
5.
Площа трапеції з основами 4 см і 8 см та висотою 6 см дорівнює... Значення величини укажіть в см 2.
а)72; б)40; в)36; г)28.
 6.
Площа паралелограма зі стороною 6 см та висотою, проведеною до неї, 5 см дорівнює ... Значення величини укажіть в см 2.
а)60; б)15; в)30; г)11
 7.
Скільки діагоналей має опуклий п’ятикутник? а)4; б)5; в)6 ; г)7.
8.
Обчисліть площу прямокутного трикутника з катетами 3 см і 4 см. Значення величини укажіть в см2.
а)12; б)7; в)6 ; г)1
 9.
Обчисліть площу квадрата з діагоналлю 6 см. Значення величини укажіть в см 2.
а)36; б)18; в)12; г)24
10.
Обчисліть площу прямокутника зі сторонами 5 см і 4 см. Значення величини укажіть в см 2.
а)9; б)18; в)20; г)10
11.
Обчисліть площу трикутника зі стороною 6 см і висотою, проведеною до неї, 5 см. Значення величини укажіть в см 2.
а)30; б)11; в)15; г)60.
 12.
Периметр ромба 20 см, а його висота - 5 см. Обчисліть площу ромба. Значення величини укажіть в см 2.
а)100; б)25; в)20; г)4.



===========================================================
13.04.2020
5-б КЛАС
Тема.Знаходження дес. дробу від числа.
Подивіться відео урок за посиланням
Запишіть у зошит правило. Придумайте задачу на цю тему, розв'яжіть її  та надішліть у вайбер
======================================
9-А клас (алгебра)
Тема. Сума членів геометричної прогресії.
Подивіться урок за посиланням

https://tsn.ua/video/video-novini/algebra-suma-pershih-chleniv-geometrichnoyi-progresiyi-2-tizhden-pn.html

Виконайте завдання :1)Обчислити суму перших п'яти членів геометричної прогресії, якщо b1 =8 і q=0,5.  
2) Перший член геометричної прогресії дорівнює 27, а її знаменник рівний 1/3.
Знайти суму шести перших членів геометричної прогресії
 Розв'язок надішліть на мою ел. адресу
=====================================================

8-А клас

Тема. Розв'язування квадратних рівнянь за формулою коренів.

https://www.unian.ua/society/10951232-uroki-onlayn-dlya-vosmogo-klasu-na-13-kvitnya-pryama-translyaciya.html



Алгоритм розв’язування квадратних рівнянь : 2-5х+2=0
1)Записати коефіцієнти: а=3 (перший коефіцієнт або число, яке стоїть перед х2);
                                           в= -5(другий коефіцієнт або число, яке стоїть перед х);
                                           с=2 (вільний член)
2)Знайти дискримінант за формулою : Д=в2 – 4×а×с
                                 Д=(-5)2 -4×3×2=1
3)Знайти  корінь квадратний з дискримінанта, він рівний 1.
4)Обчислити корені квадратного рівняння за формулою: Вікіпедія
Х1  
                       
Х
Запамятайте:1) якщо Д більший нуля, то рівняння має два корені;
                          2) Д=0 –один корінь;
                           3) Д- менший нуля (від’ємний), то рівняння коренів немає.

Запишіть цей алгоритм у зошити та розв’яжіть рівняння :
1)2х2+3х+1=0;
 2)4х2 -12х +9=0;
 3)3х2 +5х+2=0.

Розв’язок надішліть на мою ел.адресу
=====================================================






9.04.2020 (четвер)
5-Б клас
Тема:особливі випадки множення десяткових дробів.
Повторіть властивості (закони) множення п.16 та п.17 (стор.97-105) та застосуйте їх до множення дес.дробів.
Виконайте тести та відправте на мою ел.адресу або у вайбер
tamaravoytuk01@gmail.com
                                            Тести
1.При множенні числа 0,537 на число 3,75 у добутку слід відокремити справа комою ... *
А)2 цифри
Б)3 цифри
В)4 цифри
Г)5 цифр
2.Яка рівність правильна ? *
А)9,345 *10 = 9,3450
Б)9,345*10 = 0,9345
В)9,345*10 = 10 
Г)9,345 * 10 = 93,45
3.Яка рівність правильна? *
А)0,1 * 32,17 = 32,17
Б)0,1* 32,17 = 321,7
В)0,1 * 32,17 = 3,217
Г)0,1 * 10 = 0,3217
4. 0,2 *( 5,1 + 3,2) = ... *
А)0,2* 5,1
Б)0,2* 3,2
В)0,2 * 5,1 + 3,2
Г)0,2* 5,1+ 0,2* 3,2
5. Після спрощення виразу 0,5 а* 20b отримаємо ... *
А)100ab
Б)ab
В)10ab
Г)20,5ab
6. Обчислити найзручнішим способом 1,25* 3 * 0,8 *
Показати цей спосіб. Записати відповідь.
7. Виконати дії 1,25* 0,8 * 4* 4,25 - 8,475 *
Показати та записати відповідь.
8.Спростити вираз 6,8а + 1,2а + 41,8а *
Показати та записати відповідь
9.Обчислити найзручнішим способом 7,64*0,12 + 0,48*7,64 + 0,6*2,36 *
Показати та записати відповідь
10. Знайти значення виразу 1,4а + 1,4b , якщо a+b = 2,7 *
Записати відповідь
 ======================================
9-А клас(геометрія)
Тема: Узагальнення знань по темі  :"Правильні многокутники. Довжина кола та площа круга"
Повторіть раніше вивчений матеріал та підготуйтесь до наступного тематичного оцінювання.
Передивіться матеріал ( за посиланням)

================================================================

8-А клас
Тема уроку: Узагальнення знань по темі "Площі
многокутників".
Повторіть раніше вивчений матеріал та підготуйтесь до наступного тематичного оцінювання.

Передивіться відео урок ( за посиланням)

==================================================================
8.04.2020 (середа)
5-б клас
Факультатив з математики.
Цікава математика.
=========================================================
                                                               9-А клас (алгебра)
Тема. Розв'язування задач і вправ на геометричну прогресію.

Перевірте себе                                                                                                       https://matematikatests.in.ua/geometrychna-progresiya-test-18-algebra-9-klas/

Виконайте тести за посиланням
Відповіді надішліть на мою ел. адресу. Вищий бал одержать перші  5 учнів, які правильно виконають тести.
========================================
8-А клас (алгебра)
Тема.Розвязування неповних квадратних рівнянь

Перевірте себе .Нажміть почати тест.
    https://matematikatests.in.ua/kvadratni-rivnyannya-nepovni-kvadratni-rivnyannya-test-20-algebra-8-klas/                                                                                                
Виконайте тести
Запитання 1
Запишить квадратне рівняння, коєфіцієнти якого дорівнюють:
b = − 3; a = 2; с = 1
варіанти відповідей

А. −3x2+2x +1=0


Б. 2x- 3x −1=0


В. 2x2 - 3x +1=0


Г. x- 3x + 2=0
Запитання 2
Укажіть коефіцієнти квадратного рівняння 2х + 5х- 1=0
варіанти відповідей

А. а = 2; b = 5; с = -1


Б. а = 5; b =- 2; с = -1


В. а = 5; b = 2; с = 1


Г. а = 5; b = 2; с = -1
Запитання 3
Розв'яжіть рівняння: х- 8=0
варіанти відповідей

А. 8


Б. 64


В. -8; 8


Г. -√8; √8
Запитання 4
Розв'яжіть рівняння: х2+16=0
варіанти відповідей

А. немає коренів


Б. ±4


В. -4


Г. 4
Запитання 5
Розв'яжіть рівняння: х- 5х=0
варіанти відповідей

А. 5


Б. 0


В. 25


Г. 0; 5
Запитання 6
Запишіть квадратне рівняння з коефіцієнтами а = 2; b = 0; с = -1
варіанти відповідей

А. 2х+ х + 1 = 0


Б. 2х- х = 0


В. 2х+х - 1 = 0


Г.  2х- 1 = 0
Запитання 7
Розв'язати рівняння (х + 4)(х - 4) = 9
варіанти відповідей

А. ± 4


Б. ± 5


В. ± 3


Г. 25
Запитання 8
Скласти квадратне рівняння, у якому старший коефіцієнт дорівнює 5, другий 6, а вільний член дорівнює 1.
варіанти відповідей

А. 5х+ 6х + 1 = 0


Б. 5х+ 6х - 1 = 0


В. 5х2 - 6х + 1 = 0


Г. 5х2 - 6х - 1 = 0
Запитання 9
Розв'язати рівняння 3х- 24х = 0
варіанти відповідей

А. 0; 6


Б. 0; 8


В. - 8


Г. - 8; 0
Запитання 10
Розв'язати рівняння (2х - 3)(5х + 1) - (х - 6)(х + 6) +13х = 0
варіанти відповідей

А. ± 2


Б. немає коренів


В. ± 4


Г. 0; 3
Запитання 11
Чому дорівнює коефіцієнт b квадратного рівняння –2х- 6х + 11 = 0?
варіанти відповідей

А. - 6


Б. 6


В. - 2


Г. 11
Запитання 12
Замініть рівняння рівносильним йому квадратним рівнянням (2х – 3)(х + 5) = 0
варіанти відповідей

А. 5х2 + 13х – 15 = 0


Б. –2х2 + 6х – 15 = 0


В. 2х2 + 7х – 15 = 0


Г. 6х2 + 6х +15 = 0

Відповіді надішліть на мою ел. адресу. Вищий бал одержать перші  5 учнів, які правильно виконають тести.
=================================================

7.04.2020
8-А клас ( геометрія)
Тема.Площа трапеції.
Подивіться відео урок ( за посиланням)

Запишіть формулу для обчислення площі трапеції, розшифруйте її, виконайте №777,778 та скиньте на ел адресу

tamaravoytuk01@gmail.com
======================================
5-Б клас
Тема. Розвязування вправ на додавання і віднімання 
дес. дробів.
Виконайте №892 та надішліть на мою ел. адресу

tamaravoytuk01@gmail.com
=========================================================
9-А клас ( геометрія)
Тема.Розвязування  задач на обчислення довжини кола та площі круга.
Подивіться відео урок ( за посиланням)
Виконайте № 7.16 та 7.17 та надішліть на мою ел. адресу

tamaravoytuk01@gmail.com
=====================================
6.04.2020
9-А клас(алгебра)
Тема.Геометрична прогресія.

Якщо ви не змогли передивитись онлайн урок , то ви можете передивитись його на ютуб або інший подібний урок за посиланням


У робочих зошитах дайте відповіді на запитання 1- 4 на стор.178. Перевірка буде здійснена після закінчення карантину.
=========================================================

5-Б клас
Тема. Віднімання дес. дробів (повторення)
Якщо ви не дивились онлай урок поТБ, то можете його подивитись в запису, або подібний за посиланням


В робочих зошитах виконайте № 873, повторіть п.33
=========================================================
8-А клас (алгебра)

  Тема. Квадратні рівняння.
У робочих зошитах дайте відповіді на запитання 1-8 стор.143.
Передивіться цей онлайн урок за посиланням

=========================================================

3.04.2020

9-А клас ( алгебра)
Продовжуємо тему "Статистика". Вчимося обчислювати моду, медіану та середнє значення вибірки.
Перегляньте відео урок (за посиланням)


Виконайте завдання 24.5 ( стор.244) на надішліть на ел. адресу
tamaravoytuk01@gmail.com

======================================
2.04.2020
5-б клас
Тема. Розв'язування  задач і вправ на  ділення  десяткових дробів.
Перегляньте відео урок за посиланням

Запишіть у зошит запропоновані вам завдання.Виконайте №986 та надішліть на ел. адресу

tamaravoytuk01@gmail.com
--------------------------------------------------------------
8-А клас (геометрія)

Тема.Розвязування задач на площу трикутника.Самостійна робота.
Перегляньте відео урок за посиланням


Запишіть у зошит запропоновані вам завдання та надішліть на 
ел.адресу

tamaravoytuk01@gmail.com
-----------------------------------------------------------------
9- А клас (геометрія)

Тема. Розвязування задач на площу круга
Перегляньте презентацію за посиланням

Виконайте завдання (слайди 10 і 11    ) та надішліть на ел. адресу

tamaravoytuk01@gmail.com
---------------------------------------------------------------
---------------------------------------------------------------

1.04.2020
5-Б клас
Тема. Ділення десяткового дробу на розрядну одиницю.
Перегляньте відео урок за посиланням

Запишіть у зошит правила.Опрацюйте по підручнику п.35 стор. 223 -224.Виконайте №970, 984
Надішліть 
на електронну адресу

tamaravoytuk01@gmail.com
-----------------------------------------------------------------------
8-А клас (алгебра)
Тема.Розвязування квадратних рівнянь за формулою 
коренів.
Перегляньте відео урок за посиланням
Запишіть запропоновані вам завдання у зошит.
----------------------------------------------------------------------------
----------------------------------------------------------------------------

31.03.2020
5-Б клас
Тема.Ділення десяткового дробу на десятковий дріб.
Перегляньте відео урок за посиланням
Виконайте № 983 та надішліть на електронну адресу

tamaravoytuk01@gmail.com
----------------------------------------------------------------------

8-А клас (геометрія)
Тема. Площа трикутника.
Перегляньте відео урок за посиланням


Запишіть у зошит усі виведені формули для: 1) довільного трикутника;
2) прямокутного трикутника; 3) рівностороннього трикутника.
Опрацюйте параграф 22 та виконайте № 728, 729.
Розв'язок відправте на ел.адресу або у вайбер.

tamaravoytuk01@gmail.com

----------------------------------------------------------------
Завдання з анг.мови


ПОЧИНАЄМО ТЕМУ NEWSPAPERS!

По підручнику виконуємо Впр.3 ст.183!
Тренуємо свій запас слів за посиланням на блозі!🔻

https://parenyukeva.blogspot.com/
----------------------------------------------------------------------------------------------------
9-А клас (геометрія)


Тема. Площа круга.
 Перегляньте відео урок за посиланням

Опрацюйте самостійно параграф 1, п.7. Пройдіть тести ст.74(1-9). 
Відповіді надішліть на ел.адресу
tamaravoytuk01@gmail.com
---------------------------------------------------------------
---------------------------------------------------------------


30.03.2020
5-Б клас.
Тема. Ділення десяткових дробів на натуральне число. Перегляньте презентацію за посиланням


Запишіть у зошит правило. Виконайте №969 (в рядок, за правилом) та №973 ( в стовпчик).Виконані завдання відішліть на електронну адресу
----------------------------------------------------------------------------

9-А клас ( алгебра)
Тема. Способи подання даних та їх обробка.
Перегляньте відео урок за посиланням

https://www.youtube.com/watch?v=agTeiKu6VrQ

-------------------------------------------------------------------------------------------------------


8-А клас ( алгебра)
Тема. Формула коренів квадратного рівняння.
Перегляньте відео урок за посиланням
Запишіть у зошит , що таке а, в,с, як знаходиться дискримінант квадратного рівняння та формулу коренів квадратного рівняння.

-----------------------------------------------------------


Шановні батьки і діти!
     Згідно рекомендацій Міністерства освіти під час карантину буде здійснюватися дистанційне навчання учнів.
Завдання для учнів 8-а класу.
Англійська мова:
     Тема «Music» Продовжити опрацювання і закріплення слів і виразів, які були введені на уроках. На ст.138 – 141 виконати всі вправи. Самостійно опрацювати діалог на ст.141. Вправа 1,2.
Основи здоров’я.
     Параграф 21.Віктимна поведінка. Кримінальна відповідальність за злочини сексуального характеру.
Самостійна робота. «Відпрацювання алгоритму відмови від небезпечних пропозицій в умовах тиску»
     Параграф 22.Безпека на дорозі.
Самостійна робота. Ситуації.ст.136. Охарактеризувати ситуації з позиції пріоритетів у дорожному русі.
Алгебра.
     Опрацювати самостійно пункт 17 ст.132. Дати письмово відповіді на запитання 1-7 на ст.135. Виконати № 556,559.
Геометрія.

          Опрацювати самостійно тему. Многокутник та його елементи. 1) Побудувати в зошиті довільний п’ятикутник та назвати всі його елементи . (пункт 19, ст.140-141).                                                                                     2) Вивчити означення многокутника, вписаного в коло та многокутника, описаного навколо кола. Побудувати такі многокутники.
3).Поняття площі многокутника. Площа прямокутника.(ст.145). Виконати письмово №666,667.

Географія.
     1).Природні зони України. Зона мішаних і широколистих лісів, лісостепу і степу.
Практична робота №9. Складання порівняльної характеристики природних зон України за типовим планом.
2) Робота в контурній карті. Нанести на контурну карту природні зони України. Параграфи 38,39,40.

Історія.
1)     Параграфи 30,31,32. Написати коротке повідомлення з планом на тему «Пилип Орлик. Його життя та діяльність.»
2)     Виконати завдання по перевірці знань з розділу IV
c.233.
3)Виконати завдання на контурній карті «Козацька Україна за гетьмана Івана Мазепи (1687 -1709 р.р.)

Біологія.
Параграф 35 (вивчити), урок 35                                    ( завдання 2-8)
Параграф 36 (вивчити), урок 36                                    ( завдання 1-8)
Параграф 37 (вивчити), урок 37                                   ( завдання 2-7)
Параграф 38 (вивчити), урок 38                                   ( завдання 2-9)
Параграф 39 (вивчити), урок 39                                    ( завдання 1-8)
 Заходьте на блог Тетяни Волтарніст (презентації, відео) за посиланням
http://voltarnist.blogspot.com/
                              Фізика.
Параграф 29. Дати письмово відповіді на запитання після параграфа.
ст.127. Розібратись і коротко записати в зошит задачі 1 і 2.
Подивитись відео уроки.
Андрій Ісак. Вправа23 №1-4. Вправа 26.
Виконані  завдання сфотографувати і відправити на електронну пошту за адресою 
                                Мистецтво.
1.Опрацювати по підручнику візантійську культуру (конспект, презентації)
2. Доробити річні проекти : "Архітектурні макети"

Хімія
Опрацювати самостійно параграфи 25,30,35.
Виконати письмово № 187,236,281.

Українська мова і література
   Завдання знаходяться на сайті вчителя, перейдіть за посиланням
     http://krotik.pp.ua/ 
Інформатика    

Завдання з інформатики (група Чернецької Л.П.) знаходяться за посиланням
    https://chernetska2016.blogspot.com/

                           16.03.2020

   
Рекомендації  учням 9-а класу



Переглянути презентацію за посиланням
1.Побудова правильних многокутників.
2.Комбінаторика.                             https://naurok.com.ua/prezentaciya-pobudova-pravilnih-mnogokutnikiv-82227.html
https://naurok.com.ua/prezentaciya-kombinatorika-nayprostishi-kombinatorni-zadachi-1603.html


Рекомендації учням 5-Б класу
Переглянути презентацію за посиланням
https://naurok.com.ua/mnozhennya-desyatkovih-drobiv-1264.html (Множення десяткових дробів)


              Рекомендації учням 8-А класу

 Переглянути презентацію за посиланням

https://naurok.com.ua/prezentaciya-na-temu-funkciya-u-x-grafik-i-vlastivosti-97742.html
( Функція)
https://naurok.com.ua/mnogokutnik-ta-yogo-elementi-suma-kutiv-mnogokutnika-prezentaciya-do-uroku-geometri-27181.html (Многокутник та його елементи)

------------------------------------------------------------------------------------------------


                                                        17.03.2020

До уваги учнів 9-А класу
     З 16.03.2020 о 9 год 30 хв (щоденно) для учнів 9 - 11 кл.
на телеканалі Київ розпочалася трансляція відео уроків.Їх 
можна також подивитися в інтернеті. Зверніться за посиланням
https://www.youtube.com/channel/UCcjer2fP4gm72s__h8nqYIQ

Готуємося до ДПА
Пройдіть тести за посиланням ( письмово у робочих зошитах)
 Тема: "Площі фігур"
https://naurok.com.ua/test-dlya-perevirki-temi-ploschi-figur-34835.html
Відповіді надішліть на мою ел.адресу


tamaravoytuk01@gmail.com


8- А клас
Пройдіть тест по темі : "Многокутник" за посиланням
https://naurok.com.ua/test/mnogokutniki-49822.html


 
tamaravoytuk01@gmail.com


5- Б клас
Подивіться відео уроки та пройдіть тести по темі : "Множення десяткових дробів" за посиланням 
https://www.youtube.com/watch?v=8CUu3JTTqbs
https://matematikatests.in.ua/matematyka-5-klas/


tamaravoytuk01@gmail.com
----------------------------------------------------------------

До уваги учнів 8-А класу :
 для одержання  і виконання завдання з англійської мови перейдіть на Блог Єва Паренюк за посиланням

https://parenyukeva.blogspot.com/2020/03/music-8-8.html

=========================================================

                                                             18.03.2020
                         
                                                            5-Б клас
Множення десяткових дробів на 10,100, 1000 і т.д. Передивіться презентацію за посиланням та виконайте запропоновані в ній завдання
http://www.myshared.ru/slide/1096738/


tamaravoytuk01@gmail.com


8-А клас

Опрацюйте тему: "Квадратні рівняння. Неповні квадратні рівняння." Передивіться відео урок (за посиланням), пропустіть оголошення або рекламу
https://www.youtube.com/watch?v=NWivkaBqui0


9-А клас (алгебра)
Опрацюйте самостійно тему : "Початкові відомості про статистику".Передивіться відео урок ( за посиланням)
https://www.youtube.com/watch?v=8w46pFL687Y

=============================================================


19.03.2020
Завдання для учнів 8-А класу з фізики


Важливий матеріал. Слід вивчити закон Ома, хто не знає Закон Ома ,той має сидіти дома. Тож , жартуючи, вчимо серйозно. Отже вивчити параграфи 28, 29,30 . Дати письмові відповіді на запитання після параграфів ,зробити скріншот роботи і скинути мені за адресою usenkovalentina7@gmail.com А також раджу передивитись роліки за посиланням https://www.youtube.com/watch?v=f5-Oa9XDDL0 https://www.youtube.com/watch?v=iyR4Nt7Twg4 https://www.youtube.com/watch?v=MBEkXOVcjsE&t=15s Бажаю успіху !
Поняття електричного опору провідника, основні параметри які вплив



Завдання з математики
5-б класПередивіться презентацію 
https://vseosvita.ua/library/prezentacia-do-uroku-mnozenna-desatkovih-drobiv-103399.html
Запишіть у зошит запропоновані вам завдання

8 -А класПовторити : паралелограм. Вивчити площу паралелограма.


https://naurok.com.ua/prezentaciya-do-uroku-z-geometri-dlya-8-klasu-na-temu-ploscha-paralelograma-5300.html

            9-А клас ( геометрія)Довжина кола. Довжина дуги. Перегляньте презентацію. Виконайте запропоновані вній завдання.https://naurok.com.ua/prezentaciya-dovzhina-kola-y-dugi-kola-82233.htm
Відповіді надішліть на електронну адресу


tamaravoytuk01@gmail.com
============================================
Завдання з мистецтва для 8- А класу
Опрацювати самостійно тему: "Готика в       архітектурі" (за підручником). Конспект.Продовжити працювати над макетами.


                  20.03.2020
До уваги учнів 8 - А класу : виконайте завдання з анг. мови за посиланнямhttps://parenyukeva.blogspot.com/

Завдання з зарубіжної літератури.
УРЗМ. Написати твір. Емоціональнийвідгук на один із прочитаних творів за творчістю письменників Відродження( Сонети Петрарка, Сонети Шекспіра, "Ромео і Джульєта" Шекспіра, "Дон Кіхот" М.Сервантеса )
Завдання з біології:   
перейдіть за посиланнямhttp://voltarnist.blogspot.com/

Немає коментарів:

Дописати коментар