Конспекти уроків




       8 клас
Тема:  Площа прямокутника та квадрата. Розвязування нестандартних задач.
Мета: на основі раніше вивченого матеріалу теми в молодших класах поширити поняття площі та обґрунтувати його використання; навчити використовувати одержанні знання в попередній темі до обчислення площі прямокутника та квадрата; відпрацьовувати обчислювальні навички, навички самостійної роботи; виховувати інтерес до предмета та пізнавальний інтерес .
розвивальна: розвивати навички розв’язування вправ на обчислення площ прямокутника та квадрата, використовуючи знання метричних співвідношень в прямокутному трикутнику та розв’язування прямокутних трикутників;
виховна: виховувати в учнів інтерес до предмета, показати практичне застосування теми, що вивчається.

Тип уроку: комбінований.

Обладнання: Картки з опорними конспектами, картки з задачами, інструменти для побудови фігур, таблиці Брадіса.
Комп’ютер.

Хід уроку.
1. Актуалізація опорних знань
Запитання для фронтального опитування  (інтерактивна вправа «Мікрофон» ).
Демонструється презентація. Учні пригадують властивості прямокутника та квадрата та формули для обчислення їх периметра та площі.

2. Мотивація (2хв.) Притча пр навчання.
Вступне слово вчителя про план та хід уроку.

2. Перевірка домашнього завдання (5хв.)
До дошки виходять два учні та працюють за картками. Поки працюють учні з картками вчитель з класом вирішує усні приклади на обчислення, згадуючи способи швидкого усного обліку. Завдання демонструються на інтерактивній дошці.

4.Розв’язування задач ( з презентації)

Практичне застосування матеріалу, що вивчається (задача на дошці)
5.Самостійна робота в групах(10 хв)

№1.Чому дорівнюють сторони прямокутника, якщо його периметр 74 дм, а площа 3 м2.
Рішення:
Нехай одна сторона прямокутника буде х дм, а друга у дм, тоді периметр 2(х+у), що дорівнює 74 дм, а площа ху дм2, що дорівнює 300 дм2. Тоді маємо 
.систему рівнянь:

Звідси маємо рівняння: y2-37y+300=0. Після розв’язку рівняння маємо: х=25, у=12 і х1=12, у1=25.
Отже сторони прямокутника дорівнюють 12 дм і 25 дм.
6.Підведення підсумків уроку. Оголошення оцінок.
Чому навчилися на уроці?


Диференційоване домашнє завдання.

Немає коментарів:

Дописати коментар