неділя, 4 березня 2018 р.

Любі жінки, матусі, бабусі!

    


   Вітаємо вас з чарівним святом – 8 Березня!
       Не випадково Міжнародний жіночий день відзначають на початку весни, коли природа прокидається після суворої зими, а разом з нею прокидається саме життя, прекрасне і неповторне.
    Жінка символізує народження життя, тепло та ніжність. Бажаємо вам, щоб у ваших ніжних душах завжди цвіла весна, у родинах були лад, тепло і затишок.
    Залишайтеся завжди такими неповторними, трепетними та загадковими.
І нехай ваші діти, кохані чоловіки піклуються про вас цілий рік, а не тільки цього дня.
    Будьте коханими та щасливими!


У світле та радісне свято жіноче 
Матусю свою привітати я хочу. 
Вона в мене добра, вона в мене гарна, 
У домі ґаздиня вона бездоганна, 
І слово підтримки для кожного має, 
Та завжди в очах її посмішка сяє. 
В цей день я для мами несу у руці 
Яскравого сонця тонкі промінці, 
І запах зелених, весняних гаїв, 
І квіти з далеких, казкових лугів. 
Зберу у долоні сріблясту росу 
І рідній матусі її віднесу. 
Дарую всю землю, ліси і моря! 
Ти краща у світі! Матуся моя!
З повагою учні та класний керівник 6- А класу





Немає коментарів:

Дописати коментар